manfaat daun sirih untuk menghilangkan bau mulut

manfaat daun sirih untuk menghilangkan bau mulut
I roto i te tuhinga o mua , kua ako te Ladies ngā hei tirotiro ai i roto i te rau Betel a he torutoru te painga . Ko nga hua o Ladies rau Betel e kore anake e , i reira e rave rahi atu ngā hua o te rau Betel ko te aroha , ki te mahue koe .

Mai i te whārangi lensaindonesia.com , whakahuatia e te ihirangi o te rongoā horoi i roto i te wai kohuatia rau Betel he kore anake pai mō te horoi i ngā wāhanga o te kōhao -waha , engari e kore e iti , he rongoā horoi pai mō te tiaki i whekau wahine hauora hoki te ihirangi .

Ladies pretty kohuatia 7-10 rau Betel , me te whakamahi i te wai kohuatia ki te horoi o koutou whēkau wahine i roto i te tikanga ki te karo i te whānui o te huakita me te kakara momo .

E kore anake e , kohuatia rau Betel wai , rawa Betel whero whai hua mō te mate huka , e tukupu ana te huka toto , kauti , kakā , me ētahi atu mate kia takiuru

Betel Whero whai hua e kore anake hei rongoā horoi me te whakaora mō ngā mate i roto i kino , e taea te ara mate iti pērā i coughs hoki e whakatutuki ki te rau Betel .

Mai i te whārangi ancaran.com , kī e te ara ki te hanga i tēnei rongoā i te rau Betel ko e whai ake nei :

ia faaineine 15 nga wahi o te rau Betel hou , kola gotu hou 10 pepa , 10 whārangi ciplukan hou , me te honi ki te pangia e .

Pehea kia tino ngāwari , cukuo i te kohua ano nga rau katoa ki te 5 kapu o te wai , a taea noatia te 2 kapu toe kohua te wai rite nui . Na i mua i inu koutou , uru ki te honi ki te pangia e .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply