contoh surat lamaran kerja yang baik dan benar

contoh surat lamaran kerja yang baik dan benar  hieronder kan 'n verwysing vir julle wat wil aansoek doen vir 'n werk as 'n opvoeder of onderwyser wees . Wel baie mense wat wil 'n onderwyser te wees , veral staatsamptenare. As gevolg van die posisie te kry , het geglo voorspoed te bring aan sy lewe. Trouens, die regering bied welsyn vir onderwysers wat die status van staatsamptenare deur die basiese salaris en ander toelaes het .

Jy live kopieer Lamara monster brief hieronder en pas met jou persoonlike data wat jy het. Moenie vergeet om te heg ondersteunende lêers sodat jy kan aanvaar word as 'n onderwyser by die skool instelling wat jy wil. As jy beplan om aansoek te doen as 'n onderwyser, dan kan jy sien 'n monster dekbrief hieronder as 'n verwysing.

Met betrekking tot,
Ek doen hiermee aansoek vir 'n werk aansoek om 'n onderwyser salarisse te raak by die mnr / mev lei, soos vir my persoonlike data soos volg :

Naam: Zabir Al Ahsan S.Pd
Plek en Datum van geboorte: Berastagi , 15 Maart 1985
Geslag : Man
Geloof : Islam
Laaste Onderrig: S- 1 Departement Engels
Adres: Jl . Rose stegie , 91 Banyuwangi

Gegrond op die bogenoemde , het ek van plan is om aansoek te doen vir 'n werk aan 'n onderwyser te word in die skoolgeld wat Mnr / Mev lei vandag . Vir u oorweging , Ek sluit :

1. Foto afskrif van verlede diploma 1 vel
2 . Foto afskrif van die transkripsie van grade 1 vel
3 . Foto kopie van die identiteitskaart 1 vel werksoekers
4 . Afskrif van ID -kaart 1 vel
5 . Foto formaat 3 x 4 cm 2 stukke

So het ek hierdie dekbrief in die waarheid, vir u aandag en wysheid van Mnr / Mev Ek sê baie dankie .

 Maklik en baie prakties is dit nie? Net kopieer en beslis bly bogenoemde dokumente en jy kan 'n nuwe werk aansoek brief vir onmiddellike skool jy dit stuur na die agentskap wat jy gaan hê. Hopelik opgevolg en sterkte employess Sollicitatiebrief Voorbeeld Onderwyser bo

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply