benefits of green tea complex

benefits of green tea complex Roa kua tea Green hei inu hauora mō te nuinga o te iwi huri noa i te ao e tika ana ki te hua o te wāhanga tea matomato i roto i te reira . Tea Green Kei ngā matū e he tino painga mo to koutou tinana . Ko ētahi o ratou chetachins me polyphenol pērā i b bioflavonoid me antioxidants . Ko te hunga matū whawhai Radicals free meinga tini o nga mate , pēnei i te mate pukupuku . Kei te tino effecting EGC ( epigallocatechin gallate ) antioxidant i roto i whawhai Radicals utu . Ko te whai ake he maha ngā hua o te wāhanga tea matomato .

Āwhina Mukua koe Taumaha
Kapau te ke ongoi ngenge o whawhai mo koutou riro taimaha , ka taea e koe te inu noa tea matomato rite tonu . Ka taea e whai tetahi o ngā hua o te wāhanga tea matomato , ki te ngaro to koutou taimaha koe . I mua whakahuatia , kei wāhanga tea matomato ECGC antioxidant . Tenei taonga tauwhāiti te pānga kino o te kai paipa , me te ngako kai . Ki te pau a koutou wāhanga tea matomato auau , ka taea ki te whakapiki ake i te tukanga o te thermogenesis me te auau o te ngako ka pākia e to koutou tinana . I roto i tahuri , āwhina wāhanga tea matomato ngaro koutou to koutou taimaha , me te mea eu ai . E kore e kōrero tea Green meinga te hua o te ngakau , me te auau e kore tīmata koutou mau mana'o o te mānukanuka . No reira , e mea haumaru ki te pau tea matomato i nga ra katoa . Rawa , ka taea e te reira ite koe tonu , me te pehi ai koutou i te kai . Na , ki te hiahia koe ki te ngaro to koutou taimaha , he aha e kore tīmata koutou inu i tenei ra ?

Cholesterol Lower me te toto Pressure
Ko ētahi atu hua o te wāhanga tea matomato he ki raro cholesterol me te pēhanga toto . Taea ki te cholesterol raro , ina koa te tetahi kino ( LDL ) meinga toto paari e haaparemo wāhanga tea Green he . Te reira e tauturu hoki raro koutou i te tūponotanga o te he ki nga whiu me te whakaeke ngakau . Whakanuia ana hoki tea Green te hanga o te cholesterol pai ( HDL ) . Āwhina cholesterol pai tango e koe i roto i whiu koutou pera , te hanga ratou rapa hei ake . Ko te mutunga mai , e tauturu te reira kore ai koe e mate ngakau . E taea ano hoki te hunga e whai toto ( takawhita ) raro i te tūponotanga mā te kai te kōrero tea matomato .

Mana Blood Sugar Taumata
Ka taea hoki te koa ki ētahi atu hua o te wāhanga tea matomato pērā i te whakahaere i tō taumata huka toto . Wāhanga tea Green kei polyphenols e taea ki te whakaiti i te amylase moni hua i roto i to koutou tinana he . Amylase ko i tētahi paru āwhina tahuri koutou māngaro ki te huka . E kai ana i ngā tea matomato i tenei ra, e te tauturu ia koe i raro i tō taumata huka toto . Ko te mutunga mai , ka āwhina i te reira kore ai koe i te mamae mate huka .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply